Doe het beter dan de rest

Met onze kennis van zaken

HMS geeft de meest prettige en effectieve klantervaring. Wij bieden ondersteuning bij de opbouw van een sterke relatie met uw klanten. Kwaliteit van het klantcontact staat hierbij voorop. Wij onderhouden voor u het contact met de klant via e-mail, telefoon, live chat of social media. Op deze manier bent u als organisatie altijd goed bereikbaar en kunnen wij u doelgericht advies geven over eventuele aanpassingen in uw dienstverlening.

Make an appointment

  • Business to business klantcontact vraagt om kwaliteit. Het begrijpen van uw markt en communiceren in de toon en stijl van uw organisatie, daar draait het om bij HMS. Alles is optimaal ingevuld om succes te behalen.

  • Kennis, enthousiasme en betrokkenheid zijn essentieel voor een sterke relatie met de consument. Met de state of the art automatisering vertalen onze medewerkers de wensen van uw klant naar de praktijk.

  • Het uitbesteden van uw klantcontact heeft een groot voordeel: u bent als organisatie beter bereikbaar voor uw klanten. Bovendien begrijpen onze medewerkers uw klant en maken ze gebruik van de beste software zodat u altijd inzicht heeft in de klanttevredenheid.

  • Uw klanten willen via allerlei kanalen gehoord worden. HMS investeert in kennis en toepassingsmogelijkheden van multi-channel communicatie. Hierdoor staat de klant altijd direct in contact met uw organisatie.

Make an appointment

×