Business to Consumer

In business to consumer klantcontact is de gunfactor van doorslaggevend belang: weet degene die belt of via nieuwe media communiceert met de klant precies de juiste snaar te raken? Om dat te bereiken steekt HMS extra tijd in de voorbereiding. We testen de kwaliteit van de actie, de doelgroep en welke agents het beste bij uw opdracht passen.

Dankzij onze automatisering profiteert u van een maximale efficiency in de campagne.

Waarom is deze techniek belangrijk?

  • Met data-analyse kunnen we de best scorende doelgroepen traceren.
  • We kunnen slimme terugbelmomenten selecteren.
  • Door vastlegging wordt bewijsbaar volledig voldaan aan de wetgeving.
  • U krijgt rapportages van werkzaamheden en resultaten. Precies op tijd en goed van kwaliteit en in het door u gewenste format.

Steeds beter door factbased advies

HMS maakt gebruik van state of the art automatisering. Daarmee is het mogelijk uit de grote hoeveelheid data slimme analyses te maken. U krijgt advies over de kwaliteit van de actie en doelgroep, op basis van wat al gedaan is en wat we in de campagne zien gebeuren. Ook gebruiken we deze data om vast te stellen welke van onze agents het beste zijn voor de actie. Het uiteindelijke doel: de kwaliteit en het volume verhogen en méér resultaat behalen. Met deze kennis uit het voortraject kan uw campagne succesvoller uitgerold worden. Binnen HMS of eventueel bij meerdere partijen.

Beter door de juiste selectie

We selecteren en trainen alleen die agents die gevoel hebben bij uw product, bedrijf of project. Want door kennis, enthousiasme en betrokkenheid kan de vonk sneller overspringen bij de consument. Voor de ene campagne is het bijvoorbeeld van belang dat de agent technische kennis heeft, voor de andere dat hij out of the box kan denken en een glimlach op het gezicht van de consument krijgt.

Onze agents passen altijd perfect bij uw doelgroep en de materie. Ze weten daardoor óók de signalen op te pikken die achter een antwoord zitten. Juist daarom zijn ze beter dan gemiddeld bedreven in het terugwinnen van klanten en in upsell en crosssell.

De kwaliteit van het resultaat wordt ook geborgd door ons beloningssysteem. HMS keert geen bonussen uit op resultaat. Immers, dat leidt in de praktijk vaak tot overselling. Met een ontevreden klant en annuleringen als resultaat. Waar we wel mee werken? Een incentivesysteem bij het behalen van bepaalde kwaliteitsnormen. Hierdoor kan het – in een benchmark met anderen – voorkomen dat HMS een lagere bruto-score behaalt, maar dat het uiteindelijke nettoresultaat veel beter is: minder annuleringen en een betere retentie.

Maatgevend in het voortraject

HMS wordt vaak ingeschakeld om de kwaliteit van de actie en doelgroep te testen. In deze pilotfase wordt bepaald welke eisen aan automatisering gesteld moeten worden en wat voor agents het best bij u passen. Na deze test wordt advies uitgebracht over kwaliteits- en succesfactoren.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×