Customer Care

Bij Customer Care kweken we uw beste ambassadeurs. Onze medewerkers onderhouden het contact – adequaat en goed – via mail, telefoon, live chat of social media. Vragen of klachten via telefoon, mail, live chat, post of social media worden direct correct beantwoord. Het liefst met een ‘first-time-fix’, maar het kan ook zijn dat we vragen aan u doorspelen. Dit is afhankelijk van de afspraken die met u gemaakt zijn en de aard van de vraag.

Beter resultaat door betere faciliteiten

De kwaliteit van het klantcontact is op drie pijlers gebaseerd:

  • Het niveau van de medewerkers: bij HMS is dat altijd HBO of hoger. Het zijn mensen die de vraag achter de vraag (of klacht) van uw klant begrijpen en daar direct op in kunnen spelen.
  • Het niveau van de automatisering: HMS maakt gebruik van de beste software om uit alle data van de klantcontacten via alle kanalen geïntegreerd analyses te maken. Op klant-, product- en land/vestigingsniveau.
  • Het niveau van de werkplek: alle medewerkers van HMS beschikken over ruime, functionele werkplekken, met dubbele beeldschermen. Ze kunnen dus multilevel werken.

Beter door voortdurende monitoring

Door alle klantcontacten via alle communicatiekanalen goed te monitoren, hebben we direct zicht op de klanttevredenheid. We kunnen u doelgericht advies geven over eventuele aanpassingen in uw dienstverlening om de klanttevredenheid verder te verbeteren. Bovendien kunnen veelvoorkomende vragen de input zijn om de informatievoorziening op uw website vollediger te maken en de processen efficiënter te laten verlopen. Het gevolg: betere klanttevredenheid en lagere kosten.

Beter bereikbaar voor klanten

Het grote voordeel van het geheel of gedeeltelijk outsourcen van uw klantcontact is dat uw organisatie beter bereikbaar is: ook buiten kantooruren en via meerdere kanalen. HMS kan dit in verschillende talen voor u regelen en precies laten aansluiten op de verschillende tijdzones. Overigens is het voor een goede monitoring en voor het bewaken van de uniformiteit van belang dat alle inbound klantcontacten centraal binnenkomen en centraal beantwoord en geregistreerd worden. HMS kan dat als geen ander voor u verzorgen.

Alles of gedeeltelijk outsourcen

Geeft u er de voorkeur aan om het klantcontact gedeeltelijk uit te besteden? Bijvoorbeeld alleen buiten kantooruren? Of bij capaciteitstekort? Dan kunt u ervoor kiezen om op het platform van HMS te werken. U profiteert dan gegarandeerd van een perfecte uitwisseling van informatie en ook de beschikbaarheid is optimaal.

U kunt elke gewenste werkafspraak met ons maken. Bij gedeeltelijke outsourcing is het raadzaam om een vast volume aan klantcontacten door ons te laten onderhouden. Op die manier houden we continu voeling met uw bedrijf en kunnen we – indien nodig – snel opschakelen. Trouwens, ook in de schaalbaarheid bent u volledig flexibel: deze kan variëren van 5 tot 1000 calls per dag. Samenwerken met HMS is bovendien compleet transparant: u betaalt alleen voor dat wat u afneemt. U weet waar u aan toe bent.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×