HMS aanwezig op Webwinkel Vakdagen 2017

Nu het heerlijk avondje voor de deur staat, zal het nieuws je vast niet zijn ontgaan: er is online massaal geld uitgegeven. Zo veel, dat de magische grens van € 1 miljard is gepasseerd tijdens de sinterklaasperiode. Ook daarbuiten wordt het steeds drukker voor online retailers. HMS kan in deze drukte ontzorgen. Om te vertellen hoe ze dat kan doen, is HMS voor de tweede keer aanwezig op de Webwinkel Vakdagen.

Een logisch gevolg van een toename in het aantal bestellingen, is een toenemende drukte op de klantenservice. Deze groeitrend gaf voor HMS de doorslag om in 2017 opnieuw aanwezig te zijn op de Webwinkel Vakdagen. Na de eerste deelname in 2015 heeft HMS Customer Care grote stappen gezet: zo zijn er sinds 2015 twee nieuwe vestigingen geopend (in Amsterdam en in Tongeren, België) en is het aantal meertalige projecten flink toegenomen. Ook kozen steeds meer klanten ervoor om naast telefoon en e-mail ook live chat, WhatsApp en/of social media bij HMS onder te brengen.

Kortom: wij vertellen u graag hoe we u daarmee nog beter van dienst kunnen zijn. En natuurlijk zijn we erg nieuwsgierig naar wat 2015 en 2016 voor u hebben betekend. Zien we u daar?

wwvd2017

HMS kan uw klantenservice ontzorgen op het gebied van meertalige telefoon en e-mail, maar ook op het gebied van live chat, WhatsApp en social media. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Meld u dan gratis aan voor de Webwinkel Vakdagen 2017 en kom op 18 en 19 januari langs bij stand 97. De koffie staat voor u klaar!