HMS Customer Care: in twee jaar verdubbeld

Er is veel gebeurd bij HMS sinds januari 2015. Na ons bezoek aan de Webwinkel Vakdagen hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen bij HMS Customer Care en zijn er diverse nieuwe projecten gestart.

Toen HMS in 2015 op de Webwinkel Vakdagen stond, bediende Customer Care ongeveer 20 klanten. Inmiddels is dat aantal verdubbeld en is het aantal vestigingen van HMS meegegroeid. Vanwege het toenemende internationale klantcontact, met name vanuit (Franstalig) België, is in 2016 een vestiging geopend in Tongeren.

Ook het type projecten in 2016 is verder uitgebreid. Zo startten we met live chat, ondersteunden we met WhatsApp tijdens een marketingcampagne en kozen er steeds meer klanten voor om de hulp van HMS in te schakelen bij het onderhouden van klantcontact via social media.

HMS kan uw klantenservice ontzorgen op het gebied van meertalige telefoon en e-mail, maar ook op het gebied van live chat, WhatsApp en social media. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Meld u dan gratis aan voor de Webwinkel Vakdagen 2017 en kom op 18 en 19 januari langs bij stand 97. De koffie staat voor u klaar!