HMS laat zich horen tijdens 3FM Serious Request

Voor het derde jaar op rij gaat HMS Contact Centers actie voeren voor 3FM Serious Request. In de voorgaande jaren werd voor iedere sale die gemaakt werd  € 0,50 gedoneerd aan het Rode Kruis. Ook in 2016 komt HMS weer in actie, en dit keer pakken we groter uit. Want om al die telefonische donateurs te woord te staan heb je best een aardig callcenter nodig, toch?

Eén plus één is twee: dit jaar stelt HMS Contact Centers op kerstavond het callcenter beschikbaar voor 3FM Serious Request. Tijdens die avond zullen agents van HMS samenwerken met vrijwilligers van het Rode Kruis om zoveel mogelijk donateurs te woord te staan. De agents zullen deze uren niet uitbetaald krijgen, maar doneren dit bedrag aan het Glazen Huis.

Laat ze niet stikken

Dit jaar vraagt Serious Request aandacht voor longontsteking, wereldwijd de dodelijkste infectieziekte voor kinderen van 5 jaar en jonger. Elk jaar sterven meer dan 900.000 jonge kinderen aan een longontsteking. Dat zijn bijna 2.500 kinderen per dag. Een longontsteking is erg gevaarlijk, maar hoeft niet dodelijk te zijn. Met de juiste middelen en kennis is longontsteking eenvoudig te voorkomen en te behandelen. Zo vanzelfsprekend als dit is in Nederland, zo groot is het gebrek hieraan in de meeste ontwikkelingslanden.

Help dit aantal terug te dringen en vraag je plaat aan tijdens Serious Request 2016!