Nieuws

HMS is business partner van Thuiswinkel.org!

Sinds kort is HMS Customer Care lid geworden van thuiswinkel.org. Wij zien het Nederlandse e-commerce klimaat sterker en sterker worden en wij verwelkomen hierdoor steeds vaker webwinkels waarvoor wij het klantcontact afhandelen.

HMS Customer Care: in twee jaar verdubbeld

Er is veel gebeurd bij HMS sinds januari 2015. Na ons bezoek aan de Webwinkel Vakdagen hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen bij HMS Customer Care en zijn er diverse nieuwe projecten gestart.

HMS laat zich horen tijdens 3FM Serious Request

Voor het derde jaar op rij gaat HMS Contact Centers actie voeren voor 3FM Serious Request. In de voorgaande jaren werd voor iedere sale die gemaakt werd  € 0,50 gedoneerd aan het Rode Kruis. Ook in 2016 komt HMS weer in actie, en dit keer pakken we groter uit.

HMS aanwezig op Webwinkel Vakdagen 2017

Nu het heerlijk avondje voor de deur staat, zal het nieuws je vast niet zijn ontgaan: er is online massaal geld uitgegeven. Zo veel, dat de magische grens van € 1 miljard is gepasseerd tijdens de sinterklaasperiode.

CLUSE en HMS verzorgen succesvolle Vogue Online Shopping Night

Vorige week woensdagmiddag en -avond tussen 12:00 en 0:00 heeft de vierde editie van de jaarlijkse Online Shopping Night van Vogue plaatsgevonden. Tijdens dit one-night-only event konden online shoppers profiteren van unieke aanbiedingen en kortingen op hun favoriete merken.