Agendaplanning

De agenda’s van uw buitendienst of accountmanagers worden zeer efficiënt door ons ingepland. De kwaliteit van de afspraken staat daarbij centraal: wij gebruiken voor u alleen de leads die kansrijk zijn. Daardoor heeft de vertegenwoordiger maximale mogelijkheden om voor u te scoren.

Beter in leadgeneratie

Wilt u het aantal leads vergroten voor uw verkopers? Dan bieden wij u vele mogelijkheden. Zo kunnen we afspraken inplannen aan de hand van een nieuw bestand dat overeenkomt met uw doelgroepselectie. U geeft de criteria aan waaraan dit bestand moet voldoen en wij zorgen voor een groot aantal nieuwe adressen. Via een belactie plannen we de agenda van uw vertegenwoordigers vol. Vooral de niet-actieve of weggelopen klanten vormen een zeer kansrijke doelgroep.

Doordat onze agents niet voor een bonus werken, voorkomen we oversell: elke afspraak is ook echt een kansrijke lead. Verder houden we bij het inplannen van de agenda rekening met de afstanden die een vertegenwoordiger moet afleggen en zorgen we voor de meest efficiënte route.

Beter voorbereid

Voordat uw campagne begint, nemen we het script goed met u door: welke achtergrondinformatie over uw bedrijf hebben we nodig? Hoe onderscheidt u zich van uw concurrenten? Wie is de doelgroep? Wat willen uw potentiële klanten en wat is uw propositie? Op basis van al die gegevens maken we het belscript en selecteren we de beste agents. Gedurende de campagne monitoren we continu de gesprekken en resultaten. Mocht het nodig zijn, dan doen we u suggesties voor aanpassingen.

Beter in feedback

Uiteraard monitoren we alle afspraken nauwgezet. Eventuele annuleringen werken we direct bij in de agenda en proberen we om te zetten naar een nieuwe afspraak. Ook nemen we continu de kwaliteit van de gemaakte afspraken met u door: welke was goed en welke juist niet? Wat kunnen we daarvan leren voor uw lopende campagne? Uit de vele contacten die we met uw doelgroep hebben, vergaren we veel gegevens.

We zetten die informatie om in een heldere rapportage. Zo kunt u aan de hand van bruikbare verkoopinformatie kansrijke nieuwe acties opstarten. Of later kansrijke prospects opnieuw laten contacten. Daarnaast geeft de analyse u een goed inzicht in het imago en de marktpositie van uw concurrenten.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×