Dataverrijking

Dataverrijking is cruciaal als u er zeker van wilt zijn dat uw informatie én uw productaanbod goed zijn afgestemd op uw klanten of prospects . Daarbij is het allereerst belangrijk dat u de juiste persoon aanspreekt. Zijn alle actuele gegevens aanwezig? Heeft u de hele decision-making unit in beeld? Weet u wie waarvoor verantwoordelijk is? En wat weet u nog meer van die adressen?

Hoe meer u weet hoe beter. Hebben uw klanten aankoopplannen, welk product of welke dienst gebruiken ze nu, zitten ze vast aan een contract en zijn ze eigenlijk wel tevreden met hun huidige leverancier?

Door veel informatie te verzamelen over uw prospect, kunt u – heel specifiek – een extra aantrekkelijk aanbod doen waarmee u de hoogste kans van slagen heeft. Anders gezegd: het succes aan de voorkant, bepaalt het succes aan de achterkant.

Beter in efficiënte dataverrijking

U kunt dataverrijking inzetten vóór de telemarketingcampagne, maar HMS kan het ook parallel laten lopen. Op die manier maakt u efficiënt gebruik van de mogelijkheden van dataverrijking. Ook verzamelt u direct veel aanvullende, interessante informatie voor uw marketing. Verdere verrijking is mogelijk met data uit onze contacten via webcare (telefoon, mail en social media). Daardoor krijgt u bij HMS een uiterst efficiënt en compleet klantbeeld waarmee u de basis legt voor toekomstig succes.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×