Service Calls

Werkt een van uw producten plotseling niet meer door een technisch mankement of een ander probleem? Of mag een van uw producten niet meer gebruikt worden? Dat kan erg vervelend zijn. Gelukkig is het niet onoverkomelijk. Als u snel en doortastend reageert, kan zo’n gebeurtenis zelfs goodwill opleveren.

Een klant stelt het namelijk zeer op prijs als hij in dit soort gevallen proactief geïnformeerd wordt. Aandacht is juist op zo’n moment belangrijk. Zorg met name dat u in de service call duidelijk kunt uitleggen wat de oorzaak is en welk alternatief u eventueel kunt aanreiken. Dat zal de klant zeer waarderen.

Als er iets plotseling helemaal mis gaat, is het bijna ondoenlijk om dit in eigen beheer op te lossen. Vooral als het gaat om een grote groep mensen die in een zeer korte periode benaderd moeten worden. HMS is hier wél helemaal op ingericht. Wij kunnen snel een grote hoeveelheid service calls voor u uitvoeren.

Beter voorbereid, betere service calls

Belangrijk is dat we de achtergrond van de service call weten. Wat is er aan de hand? Wat betekent dit voor de klant? Wat voor vragen en klachten kunnen we verwachten? En wat kunnen we toezeggen? Is misschien in te schatten wanneer alles weer werkt of is er een alternatief? We gebruiken al deze input voor het briefen en trainen van de agents. Zodat zij op basis van goede informatie uitleg kunnen geven aan uw klanten en zo mogelijk een oplossing kunnen aanreiken.

Vervolgens verzamelen en inventariseren we alle data die de service call oplevert. U krijgt deze aangeboden in de vorm van een heldere analyserapportage. Op die manier krijgt u meer inzicht in de manier waarop uw klant uw product beleeft. Dit is interessante en bruikbare informatie voor uw marketing.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×