Training & Consultancy

Met de trainingen van Customized (een onderdeel van HMS N.V.) werkt u effectief aan het verbeteren van het klantgericht denken en handelen: de training bestaat uit een goede mix van kennisoverdracht en het oefenen van praktische vaardigheden. Tevens ontvangt de directie na afloop waardevolle feedback. De trainingsaanpak sluit aan bij wat u dagelijks in uw organisatie meemaakt. Dit motiveert en inspireert.

Met consultancy gaat u nog een stap verder. In samenwerking met de ervaren consultants van Customized probeert u er achter te komen waarom een klant uw klant is of zou willen worden. En wat uw organisatie kan doen om de relatie met de klant uit te bouwen en waardevoller te maken.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×