Over HMS

De kracht van HMS heeft altijd gelegen in specialisaties. Door telkens weer in te spelen op nieuwe ontwikkelingen, zijn we stapsgewijs gegroeid. Zo zijn we geleidelijk een speler geworden die ertoe doet in het uitvoeren van klantcontact. Daarbij zijn we steeds in staat gebleken om met nieuwe oplossingen en diensten tegemoet te komen aan de wensen en behoeften in de markt. We doen dat via onze multichannelbenadering en in lijn met de kernpunten in onze visie: kleinschaligheid, kwaliteit en integratie van kanalen.

In de toekomst verwachten we hierop voort te kunnen bouwen. Ondanks alle ontwikkelingen zien we dat telemarketing zich blijft bewijzen als een goed meetbare en efficiënte marketingtool. Outbound projecten vormen voorlopig dan ook het grootste aandeel van ons klantenportfolio. Onze verwachting is dat het aandeel inbound steeds verder zal toenemen en uiteindelijk het aandeel outbound zal gaan overtreffen. HMS blijft zich daarbij onderscheiden door te focussen op kwaliteit en in te zetten op langdurige samenwerking.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×