Geschiedenis

De start van HMS was in 1993: het bedrijf ging toen aan de slag met de agendaplanning voor de buitendienst van uitgeverijen. Sindsdien is HMS uitgegroeid tot een fullservice customer contact center met zowel inbound als outbound dienstverlening.

Vanaf het begin viel HMS onder HMS N.V. in een holdingstructuur. Die holding bestaat nog steeds, maar HMS is wel meerdere malen verhuisd. In de afgelopen twee decennia is het bedrijf sterk gegroeid:

  • 2000: verhuizing naar de Vivaldistraat.
  • 2005: verhuizing naar de Zuiderparkweg en opening van een tweede vestiging in Nijmegen, omdat er behoefte was aan een bredere arbeidsmarkt.
  • 2008: nieuw pand aan de Europalaan in Den Bosch. Deze verhuizing viel samen met het begin van de economische crisis, maar HMS bleef groeien, ondanks de druk op de marges en het volume.
  • 2010: start van een nieuw label onder de naam H4C (Holcom Cold Canvas Contact Center).
  • 2012: H4C kreeg een zelfstandige locatie, los van HMS Den Bosch en HMS Nijmegen.
  • Eind 2012: opzet van een nieuwe afdeling HMS Customer Care.
  • 2013: in augustus is een aparte dependance van HMS Customer Care geopend in Mijdrecht.
  • 2014: Mijdrecht verhuist naar HNK Amsterdam.
  • 2016: HNK Amsterdam verhuist naar het Coen Gebouw in Amsterdam.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×