Missie & Visie

Als specialist op het gebied van klantcontact gaat HMS in gesprek met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail en social media. Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt. Onze kernactiviteit is klantcontact, via welk kanaal en in welke taal dan ook. Vanuit oprechte betrokkenheid stellen we de klant altijd centraal. Flexibiliteit in dienstverlening, het leveren van maatwerk en het nakomen van afspraken horen daarbij. Onze klanten herkennen dat en zijn de belangrijkste ambassadeurs van HMS.

Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal. Zij zetten nét die ene stap extra. Zo werken we bij HMS aan onze gezamenlijke ambitie: de beste zijn in klantcontact.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

×

Stel een vraag

×

Maak een afspraak

×