HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Doe het beter dan de rest

Met onze kennis van zaken

4 vestigingen
in Nederland

HMS geeft de meest prettige en effectieve klantervaring. Wij bieden ondersteuning bij de opbouw van een sterke relatie met uw klanten. Kwaliteit van het klantcontact staat hierbij voorop. Wij onderhouden voor u het contact met de klant via e-mail, telefoon, live chat of social media. Op deze manier bent u als organisatie altijd goed bereikbaar en kunnen wij u doelgericht advies geven over eventuele aanpassingen in uw dienstverlening.

Make an appointment

  • Business to business klantcontact vraagt om kwaliteit. Het begrijpen van uw markt en communiceren in de toon en stijl van uw organisatie, daar draait het om bij HMS. Alles is optimaal ingevuld om succes te behalen.

  • Kennis, enthousiasme en betrokkenheid zijn essentieel voor een sterke relatie met de consument. Met de state of the art automatisering vertalen onze medewerkers de wensen van uw klant naar de praktijk.

  • Het uitbesteden van uw klantcontact heeft een groot voordeel: u bent als organisatie beter bereikbaar voor uw klanten. Bovendien begrijpen onze medewerkers uw klant en maken ze gebruik van de beste software zodat u altijd inzicht heeft in de klanttevredenheid.

  • Uw klanten willen via allerlei kanalen gehoord worden. HMS investeert in kennis en toepassingsmogelijkheden van multi-channel communicatie. Hierdoor staat de klant altijd direct in contact met uw organisatie.

Make an appointment

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×