HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Agendaplanning

De agenda’s van uw buitendienst of accountmanagers worden zeer efficiënt door ons ingepland. De kwaliteit van de afspraken staat hierbij centraal: wij gebruiken voor u alleen de leads die kansrijk zijn. Hierdoor heeft de vertegenwoordiger maximale mogelijkheden om voor u te scoren.

Beter in leadgeneratie

Wilt u het aantal leads vergroten voor uw verkopers? Dan bieden wij u vele mogelijkheden. Zo kunnen we afspraken inplannen aan de hand van een nieuw bestand dat overeenkomt met uw doelgroepselectie. U geeft de criteria aan waaraan dit bestand moet voldoen en wij zorgen voor een groot aantal nieuwe adressen. Via een belactie plannen we de agenda van uw vertegenwoordigers vol. Vooral de niet-actieve of weggelopen klanten vormen een zeer kansrijke doelgroep.

Doordat onze agents niet voor een bonus werken, voorkomen we oversell: elke afspraak is ook echt een kansrijke lead. Bovendien houden we bij het inplannen van de agenda rekening met de afstanden die een vertegenwoordiger moet afleggen en zorgen we voor de meest efficiënte route.

Beter voorbereid

Alvorens uw campagne begint, nemen we het script goed met u door: welke achtergrondinformatie over uw bedrijf hebben we nodig? Hoe onderscheidt u zich van uw concurrenten? Wie is de doelgroep? Wat willen uw potentiële klanten en wat is uw aanbod? Op basis van al die gegevens maken we het belscript en selecteren we de beste agents. Gedurende de campagne monitoren we continu de gesprekken en resultaten. Mocht het nodig zijn, dan doen we u suggesties voor aanpassingen.

Beter in feedback

Uiteraard monitoren we alle afspraken nauwgezet. Eventuele annuleringen werken we direct bij in de agenda en proberen we om te zetten naar een nieuwe afspraak. Tevens nemen we continu de kwaliteit van de gemaakte afspraken met u door: welke was goed en welke juist niet? Wat kunnen we daarvan leren voor uw lopende campagne? Uit de vele contacten die we met uw doelgroep hebben, verzamelen we veel gegevens.

We zetten die informatie om in een heldere rapportage. Zo kunt u aan de hand van bruikbare verkoopinformatie kansrijke nieuwe acties opstarten. Of later kansrijke prospects opnieuw laten contacteren. Daarnaast geeft de analyse u een goed inzicht in het imago en de marktpositie van uw concurrenten.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×