HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Service Calls

Werkt een van uw producten plotseling niet meer door een technisch mankement of een ander probleem? Of mag een van uw producten niet meer gebruikt worden? Dat kan heel vervelend zijn. Gelukkig is het niet onoverkomelijk. Als u snel en doortastend reageert, kan een dergelijke gebeurtenis zelfs goodwill opleveren.

Een klant stelt het namelijk zeer op prijs als hij in dit soort gevallen proactief geïnformeerd wordt. Aandacht is juist op zo’n moment belangrijk. Zorg met name dat u in de service call duidelijk kunt uitleggen wat de oorzaak is en welk alternatief u eventueel kunt aanreiken. Dat zal de klant zeer waarderen.

Als er iets plotseling volledig misgaat, is het bijna ondoenlijk om dit in eigen beheer op te lossen, zeker als het gaat om een grote groep mensen die in een zeer korte periode benaderd moeten worden. HMS is hier wél helemaal op ingericht. Wij kunnen snel een grote hoeveelheid service calls voor u uitvoeren.

Beter voorbereid, betere service calls

Belangrijk is dat we de achtergrond van de service call weten. Wat is er aan de hand? Wat betekent dit voor de klant? Wat voor vragen en klachten kunnen we verwachten? En wat kunnen we toezeggen? Is misschien in te schatten wanneer alles weer werkt of is er een alternatief? We gebruiken al deze input voor het briefen en trainen van de agents,  opdat zij op basis van goede informatie uitleg kunnen geven aan uw klanten en zo mogelijk een oplossing kunnen aanreiken.

Vervolgens verzamelen en inventariseren we alle data die de service call oplevert. U krijgt deze aangeboden in de vorm van een heldere analyserapportage. Op die manier krijgt u meer inzicht in de manier waarop uw klant uw product beleeft. Dit is interessante en bruikbare informatie voor uw marketing.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×