HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Social Sales

Prospects raadplegen steeds vaker social media: ze willen precies te weten komen wat voor ervaringen mensen hebben met bepaalde producten, diensten of bedrijven. HMS speelt hierop in. Met social sales proberen we potentiële kopers al in een vroeg stadium te beïnvloeden. Daarnaast gebruiken we het om de relatie te onderhouden en zo de koopbereidheid te vergroten. Dat gaat als volgt: via social sales monitoren we vroegtijdige koopsignalen. Wie is op Facebook, LinkedIn of Twitter op zoek naar bepaalde informatie? En is dat wellicht relevant voor uw bedrijf? Tevens zoeken we actief de conversatie op met top-prospects, met name via LinkedIn, Twitter en Blogging. Dergelijke prospects krijgen op die manier – voor we ze bellen om een afspraak te maken – al een goed beeld van uw bedrijf en van uw accountmanager.

Beter inzicht in alle communicatie

De automatisering van HMS is zo geavanceerd dat we alle communicatie met uw prospects overzichtelijk in één dossier kunnen zetten. Alles staat handig bij elkaar, óók in de fase van social sales. Uw accountmanager weet daardoor precies naar welke informatie door de prospect gezocht werd en wat er gedeeld is op social media of via de telefoon.

Beter in communicatie via verschillende kanalen

Alle medewerkers van HMS zijn hoogopgeleid: bachelor of master.. U werkt dus samen met mensen die uitstekend in staat zijn op het juiste niveau een conversatie te hebben met uw prospects. Bovendien kennen zij de do’s en don’ts van de verschillende media. Communicatie op Twitter heeft immers – inhoudelijk en in snelheid – een heel ander karakter dan een bericht op LinkedIn. Daarnaast kunt u erop rekenen dat onze medewerkers in alle vormen van communicatie dezelfde, door u gewenste toon aanhouden. Passend bij uw accountmanager en uw bedrijf.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×