Met webcare bent u er zeker van dat de ervaring van de klant in alle opzichten positief is. Of een klant nu per e-mail, telefoon of social media een vraag stelt of een reactie geeft: HMS zorgt ervoor dat uw klant een goede en uniforme reactie terugkrijgt. Daarbij zorgen we ervoor dat de communicatie van de klantenservice past bij het gebruikte kanaal en aansluit op eerdere communicatie met de betreffende klant.
Daarnaast monitort HMS de social media: we houden bij wat er gezegd wordt over uw product, merk of bedrijf. Welke trends zijn er waar te nemen? Welke kansen liggen er? Waar moet u actief op inspelen? Samen met u bepalen we welke strategie het beste werkt.
Betere service door kennis van uw klant
Via webcare komen veel vragen en reacties binnen. Maar wat zeggen al die gegevens? Het is de kunst om uit die grote hoeveelheid data een goede analyse te maken.
De medewerkers van HMS zijn er uiterst bedreven in om u op basis van de informatie die u binnenkrijgt, precies de meest relevante tips te geven. Wat wil de klant nu echt? Welke kansrijke doelgroepen zijn er? Welke verandering in aanbod zou succesvol kunnen zijn? Maar ook: welke informatie op de website -bijvoorbeeld bij veelgestelde vragen – zou onduidelijkheid bij uw klanten kunnen wegnemen? Onze mensen helpen u dus óók om het aantal klantvragen te beperken en de belasting van uw back office te verminderen.
Beter door het niveau van de medewerkers
Alle webcaremedewerkers van HMS zijn op bachelor of universitair niveau opgeleid. Op basis van de juiste kennis kunnen ze zich snel inleven in uw materie: uw product, uw bedrijf en uw markt. Belangrijk, want ze hebben heel wat informatie te verwerken.
Daarnaast trainen we alle medewerkers continu op klantgerichtheid: hoe kan de klantervaring nog beter worden? En wat bedoelt de klant nu werkelijk te zeggen? We doen er alles aan om de klantgerichtheid steeds verder te optimaliseren. U werkt dus met een team van enthousiaste medewerkers. Zij kunnen met die kennis van zaken de klanttevredenheid naar een hoger niveau krijgen. Bovendien weten zij verkoopkansen snel te herkennen.
Beter over de grenzen
De wereld wordt steeds kleiner. Veel van onze klanten verkopen hun producten tot ver over de landsgrenzen. Moet u met uw bedrijf communiceren in andere talen en op andere tijdstippen? HMS is daar helemaal op ingericht. Onze medewerkers hebben uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de meest voorkomende vreemde talen. Tevens hebben we ruime openingstijden die aansluiten op de verschillende tijdzones. Hierbij houden we er uiteraard ook rekening mee dat de online communicatie vaak in de avonduren plaatsvindt.