HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Multichannel

De klant gebruikt nog maar zelden één kanaal voor contact. Hij wil op elk moment, via elk medium contact met u kunnen hebben. Via de telefoon, e-mail, live chat of social media en vaak in combinatie met elkaar. Zo gebeurt het regelmatig dat een telefoontje wordt voorafgegaan of opgevolgd door een bericht op social media.

Elk klantcontact heeft invloed op uw klanttevredenheid en dus op de volgende aankopen. Alle reden om dit professioneel te regelen. Een bijkomende factor is dat berichten, vooral op social media, de neiging hebben zich snel te verspreiden. Voor de meeste organisaties is het ondoenlijk om alle klantcontacten snel en goed te beantwoorden. Laat staan als dat ook nog eens gebeurt in verschillende tijdzones en meerdere talen.

Beter klantcontact altijd en overal

HMS kan multichannel communiceren met uw klanten. Uw klanten zullen daarbij altijd het idee hebben direct in contact te staan met uw organisatie, wat leidt tot een optimate customer experience.  Ondertussen kunt u alle informatie en contacten met de klant met één druk op de knop zichtbaar maken. U kunt de klant dus volledig volgen.

Klanten beter in beeld

Alle contacten die de klant met uw bedrijf legt, worden geïntegreerd opgeslagen. U heeft direct inzicht in de klanthistorie, zodat u op basis daarvan direct beslissingen kunt nemen. De notoire klager wordt bijvoorbeeld direct herkend, maar tegelijkertijd komt ook de kansrijke prospect bovendrijven.

Door continu alle klantcontacten te monitoren vergaart u veel informatie. U kunt commerciële kansen herkennen en benutten en marktinformatie verzamelen zoals trends, vragen en de doelgroepbeleving. Deze gegevens kunnen van groot belang voor u zijn als u de aard, doelgroep of timing van een actie wilt baseren op feiten. Waardevolle input voor outbound telemarketing. Met meer kans op succes.

HMS beter in benutten van kansen uit alle kanalen

De medewerkers van HMS herkennen moeiteloos de kern achter de vraag (of klacht) van uw klanten. Ze weten hoe ze daar direct succesvol op in moeten spelen. Het resultaat? Een hogere klanttevredenheid en mogelijk ook extra verkoopkansen. Al onze medewerkers beheersen elk afzonderlijk communicatiekanaal en weten wat op dat kanaal de passende tone of voice en wijze van handelen is.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×