HMS laat zich wederom horen tijdens 3FM Serious Request!

Ook dit jaar komt HMS weer in actie voor Serious Request en stelt op Kerstavond haar callcenter ter beschikking om de telefonische donateurs te woord te kunnen staan.

Voor het tweede jaar op rij stelt HMS Contact Centers op Kerstavond het callcenter beschikbaar voor 3FM Serious Request. Tijdens die avond zullen agents van HMS samenwerken met vrijwilligers van het Rode Kruis om zoveel mogelijk donateurs te woord te staan. De agents zullen deze uren niet uitbetaald krijgen, maar doneren dit bedrag aan het Glazen Huis.

Verscheurde families weer samenbrengen
Dit jaar vraagt Serious Request aandacht voor kinderen die hun ouders, broers of zussen uit het oog zijn verloren. Wereldwijd zijn meer dan vier miljoen familieleden elkaar kwijt door een ramp of conflict. In conflictgebieden, zoals in Nigeria en de Democratische Republiek Congo, maar ook na natuurrampen, zoals in Nepal, leven miljoenen kinderen noodgedwongen gescheiden van hun ouders, broers of zussen. Met de opbrengst sporen Rode Kruis-hulpverleners vermiste kinderen op, herstellen ze het contact met hun familie en brengen ze hen weer thuis.

Help om ouders en kinderen te herenigen en vraag je plaat aan tijdens Serious Request 2017!