Wij bestaan 25 jaar!

We nemen je mee terug naar 1993, het jaar dat HMS is opgericht. Waar het allemaal begon vanuit een pand in Den Bosch met agendaplanning voor de buitendienst van uitgeverijen, leven we inmiddels in 2018 en verzorgen we zowel inbound als outbound oplossingen. Met trots kunnen wij dan ook vermelden dat wij dit jaar ons 25-jarig bestaan vieren!

Uitbreiding naar vier vestigingen

Omdat HMS bleef groeien, was er al snel behoefte aan uitbreiding. Dit heeft in de eerste jaren nog plaatsgevonden binnen Den Bosch, tot het in 2005 tijd werd voor de volgende stap en er een tweede vestiging in Nijmegen werd geopend.

Niet lang daarna volgde de opzet van de afdeling Customer Care in 2012, wat vervolgens resulteerde in de opening van een nieuwe vestiging in Amsterdam in 2013 en de meest recente vestiging in Maastricht, begin 2018.

Klantcontact in meerdere talen en kanalen

Inmiddels verzorgt HMS niet alleen telefonisch klantcontact meer: klanten van opdrachtgevers worden onder andere bediend via live chat, social media en WhatsApp en kunnen in meerdere talen te woord worden gestaan.

Dit jaar zullen wij nog vaker stilstaan bij ons speciale jubileum. Houd daarom onze website in de gaten voor het laatste nieuws!