We nemen je mee terug naar 1993, het jaar dat HMS is opgericht. Waar het allemaal begon vanuit een pand in Den Bosch met agendaplanning voor de buitendienst van uitgeverijen, leven we inmiddels in 2018 en verzorgen we zowel inbound als outbound oplossingen.
HMS opent vierde vestiging in Maastricht
De koffie staat inmiddels klaar, de werkplekken zijn geïnstalleerd en het prachtige uitzicht is te bewonderen: HMS heeft sinds kort de deuren geopend van haar nieuwe vestiging in Maastricht!
HMS behaalt certificeringen voor ISO 9001 en 27001
Niet één, maar twee. Want als we bij HMS iets aanpakken, dan doen we dat met beide handen. Daarom kunnen wij inmiddels vermelden dat HMS met succes de certificering van ISO 9001 en 27001 heeft doorlopen.
HMS laat zich wederom horen tijdens 3FM Serious Request!
Ook dit jaar komt HMS weer in actie voor Serious Request en stelt op Kerstavond haar callcenter ter beschikking om de telefonische donateurs te woord te kunnen staan.
HMS is business partner van Thuiswinkel.org!
Sinds kort is HMS Customer Care lid geworden van thuiswinkel.org. Wij zien het Nederlandse e-commerce klimaat sterker en sterker worden en wij verwelkomen hierdoor steeds vaker webwinkels waarvoor wij het klantcontact afhandelen.
HMS Customer Care: in twee jaar verdubbeld
Er is veel gebeurd bij HMS sinds januari 2015. Na ons bezoek aan de Webwinkel Vakdagen hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen bij HMS Customer Care en zijn er diverse nieuwe projecten gestart.