HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Nieuws

Wij bestaan 25 jaar!

We nemen je mee terug naar 1993, het jaar dat HMS is opgericht. Waar het allemaal begon vanuit een pand in Den Bosch met agendaplanning voor de buitendienst van uitgeverijen, leven we inmiddels in 2018 en verzorgen we zowel inbound als outbound oplossingen.

HMS opent vierde vestiging in Maastricht

De koffie staat inmiddels klaar, de werkplekken zijn geïnstalleerd en het prachtige uitzicht is te bewonderen: HMS heeft sinds kort de deuren geopend van haar nieuwe vestiging in Maastricht!

HMS is business partner van Thuiswinkel.org!

Sinds kort is HMS Customer Care lid geworden van thuiswinkel.org. Wij zien het Nederlandse e-commerce klimaat sterker en sterker worden en wij verwelkomen hierdoor steeds vaker webwinkels waarvoor wij het klantcontact afhandelen.

HMS Customer Care: in twee jaar verdubbeld

Er is veel gebeurd bij HMS sinds januari 2015. Na ons bezoek aan de Webwinkel Vakdagen hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen bij HMS Customer Care en zijn er diverse nieuwe projecten gestart.