HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Nieuws

HMS laat zich horen tijdens 3FM Serious Request

Voor het derde jaar op rij gaat HMS Contact Centers actie voeren voor 3FM Serious Request. In de voorgaande jaren werd voor iedere sale die gemaakt werd  € 0,50 gedoneerd aan het Rode Kruis. Ook in 2016 komt HMS weer in actie, en dit keer pakken we groter uit.

HMS aanwezig op Webwinkel Vakdagen 2017

Nu het heerlijk avondje voor de deur staat, zal het nieuws je vast niet zijn ontgaan: er is online massaal geld uitgegeven. Zo veel, dat de magische grens van € 1 miljard is gepasseerd tijdens de sinterklaasperiode.

CLUSE en HMS verzorgen succesvolle Vogue Online Shopping Night

Vorige week woensdagmiddag en -avond tussen 12:00 en 0:00 heeft de vierde editie van de jaarlijkse Online Shopping Night van Vogue plaatsgevonden. Tijdens dit one-night-only event konden online shoppers profiteren van unieke aanbiedingen en kortingen op hun favoriete merken.

HMS start met klantenservice voor Fatboy

Vorige week is HMS Customer Care gestart met het afhandelen van het binnenkomende telefoon- en emailverkeer voor Fatboy. De eerste gesprekken en mails zijn inmiddels met succes afgerond.