HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Klantenservice

Door een goede klantenservice neemt de klanttevredenheid flink toe. Dat lijkt een dooddoener, maar zeg eens eerlijk: heeft u écht voldoende capaciteit om snel en adequaat op vragen of klachten te reageren? Of moeten ook úw mensen ‘het erbij doen’, waardoor ze in feite onvoldoende tijd hebben om uw klanten optimaal te woord te kunnen staan?

Beter in klantenservice

HMS handelt vragen en klachten direct voor uw bedrijf af. Daarbij maakt het niet uit hoe de reactie binnenkomt en in welke taal dat gebeurt.Via telefoon, e-mail, social media of de post (bijvoorbeeld als kapotte producten vergezeld van een klacht worden teruggestuurd).

We maken onderscheid tussen eerstelijns en tweedelijns vragen. Eerstelijns vragen kunnen we namens u beantwoorden en afhandelen. We hebben van u alleen een instructie en briefing nodig.

Tweedelijns vragen zijn de lastige vragen. Voor de beantwoording daarvan is doorgaans specialistische kennis vereist. Denk aan een vraag over voedselveiligheid. Aan de hand van een lijst met contactpersonen binnen uw bedrijf, spelen we dergelijke vragen snel en effectief door naar de juiste vakspecialist binnen uw organisatie.

Alle vragen en klachten registeren we. Van deze data ontvangt u periodiek een rapportage met daarin een grondige analyse van bijvoorbeeld:

  • producten waar vaak klachten op binnen komen.
  • vragen die vaak voorkomen.
  • bepaalde vraagtrends die te herkennen zijn.
  • het aanbod.
  • de afhandeltijden.

Met deze bruikbare informatie doet u direct uw voordeel.

Betere registratie

Als u een loyaltyprogramma heeft, komen – online of via antwoordkaarten – soms grote hoeveelheden registraties binnen. Het verwerken hiervan in uw database is een tijdrovende en intensieve klus. HMS kan dit snel en goed voor u regelen. Zodat een klant die zich aanmeldt als loyale klant, meteen merkt dat u dat zeer op prijs stelt.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×