HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Receptiefunctie

Bij inkomend telefoonverkeer kunnen hoge pieken ontstaan. Dat is niet alleen lastig voor de bellende klant die soms minuten in de wacht staat of zelfs helemaal geen contact maakt; het kan ook nadelig zijn voor uw organisatie. Immers, uw bereikbaarheid is een van de belangrijkste factoren bij het beoordelen van klanttevredenheid.

De vraag is: hoe regelt u dat uw bedrijf goed bereikbaar is? Voor plotseling piekverkeer is het niet echt efficiënt om eigen medewerkers aan te nemen. Wij merken uit ervaring dat steeds meer organisaties (vaak moderne online bedrijven) ervoor kiezen dat degene die tijd heeft, de telefoon pakt. Een aparte receptie is er niet meer. Maar dat blijkt niet echt te werken. Het is immers voor niemand prettig plotseling het werk te moeten onderbreken om de telefoon op te nemen.

Beter bereikbaar

HMS heeft de capaciteit om ervoor te zorgen dat uw bedrijf optimaal bereikbaar is. Daarbij kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een flexibele oplossing. In dat geval vindt alleen bij piekbelasting automatische doorschakeling plaats naar HMS. Maar u kunt ook op permanente basis van onze diensten gebruikmaken, bijvoorbeeld als u zelf geen receptie heeft.

HMS vult de receptiefunctie uiterst professioneel in. Als u klanten heeft die vaker bellen, dan worden deze – dankzij onze geavanceerde automatisering – direct herkend. Uw klanten voelen zich dus persoonlijk benaderd. Verder handelen we eenvoudige vragen direct af. Als een vraag lastiger te beantwoorden is, proberen we zo helder mogelijk in beeld te krijgen aan wie we deze vraag moeten doorspelen voor een terugbelafspraak. Daarmee is lange tijd in de wacht staan voor uw klanten definitief verleden tijd. Iedereen wordt meteen telefonisch geholpen.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×