HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Webcare

Anno 2017 is het niet meer weg te denken uit de wereld van klantcontact: webcare. Of u nu contact met uw klanten onderhoudt via social media, live chat of WhatsApp, wij kunnen u uitstekend ondersteunen via al deze kanalen. Onze medewerkers spreken de taal van webcare en weten daarmee uw klanten in de juiste tone of voice aan te spreken.

Live chat

Een live chat aanbieden op uw website is vaak een zeer efficiënte optie. Klanten worden snel te woord gestaan en de vragen kunnen vaak met een “first-time fix” worden opgelost. Al eerder zagen wij als gevolg daarvan het telefoon- en mailverkeer van klanten dalen.

Een medewerker bij HMS kan meerdere gesprekken tegelijk voeren, wat live chat tot één van de snelste opties van klantcontact maakt.

Social media

Bij HMS kunnen we met behulp van geavanceerde software al uw social media kanalen overzichtelijk beheren vanuit één programma. Met deze software monitoren we uw accounts en brengen we alle uitingen rondom uw merk in kaart. We maken een uitgebreide analyse van wat er gezegd wordt over uw product, merk of bedrijf. Wat is het sentiment van de uitingen? Welke trends zijn er waar te nemen? Welke kansen liggen er? Waar kunt u actief op inspelen? Samen met u bepalen we welke strategie het beste werkt.

Daarnaast kunt u bij ons ook terecht voor het afhandelen van uw vragen en klachten. Onze webcare-medewerkers reageren in de juiste tone of voice, passend bij uw social media uitingen.

WhatsApp

Ook voor uw klantenservice via WhatsApp kunt u bij ons terecht. Via de software waarmee wij uw social media accounts kunnen beheren, beantwoorden wij ook eenvoudig uw WhatsApp-berichten. Wij zijn volledig ingespeeld op de behoeften van een WhatsAppende klant: onze medewerkers reageren snel en adequaat, waardoor u uw klanten op de meest persoonlijke manier te woord staat.

Nieuwsbrief

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Onze privacyverklaring vind u hier.

×

Download brochure

Hartelijk dank voor uw interesse in HMS Contact Centers.

Vul uw gegevens in en u ontvangt binnen enkele ogenblikken de brochure per e-mail.

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Stel een vraag

  • Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.
×

Maak een afspraak

×