Tintelingen en HMS werken samen aan een geslaagde Kerst

Het duurt nog even tot eind december, maar Tintelingen, marktleider in eigen keuze kerstpakketten, is alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de feestdagen. Ook dit jaar zal het bedrijf tal van medewerkers blij gaan maken met een Tinteling, waarbij een keuze kan worden gemaakt uit diverse cadeaus. Vanzelfsprekend zullen er tijdens deze periode de nodige vragen binnenkomen van de gelukkige ontvangers. Om deze drukte op te kunnen vangen wordt Tintelingen tijdens deze piekmomenten ondersteund door HMS, een flexibele partner die hier snel op in kan springen.

“Kerst begint met geven!”

Sinds 2003 is Tintelingen marktleider in deze “eigen keuze kerstpakketten”: van een gift aan goede doelen tot handige huishoudelijke producten en leuke gadgets, de medewerker kan zelf zijn of haar cadeau uitzoeken en bestellen.

Het cadeau (de Tinteling), wordt gegeven als boekje, Tintelkaart of digitaal via een nieuwsbrief, zodat de ontvanger op zijn gemak een geschenk kan kiezen. De bestelling kan vervolgens online worden geplaatst in de webshop.

tintelingen-kerstman-05-2

Tintelingen levert maatwerk: niet alleen het kerstpakket zelf wordt verzorgd, maar ook alles daaromheen: van het kiezen van het assortiment tot het logistieke proces en de eigen webshop. Kortom, ze zijn erin gespecialiseerd om medewerkers te verrassen met een uniek cadeauconcept. Omdat inmiddels al meer dan 2.500.000 medewerkers hun Tinteling hebben besteed, wordt er ook wel gezegd: “als de Kerstman mocht kiezen, dan koos hij voor Tintelingen!”

HMS in kerstsferen

Vanzelfsprekend neemt het aantal vragen voor de klantenservice van Tintelingen rond de kerstperiode en in januari en februari toe. Daarom is Tintelingen sinds 2012 de samenwerking aangegaan met HMS Customer Care. Tijdens deze drukke periode staan getrainde agents van HMS op professionele wijze de klanten van Tintelingen te woord via de telefoon. Zo kan Tintelingen garanderen dat servicelevels behaald worden en dat de klanttevredenheid hoog blijft. Dit wordt bevestigd door een Trustpilot-score van 8,3!

Conchita, Teamleider Customer Care bij HMS: “het is erg leuk om Tintelingen te kunnen ondersteunen bij hun klantenservice. Door deze telefoontjes komen en blijven we ieder jaar lang in de kerstsfeer!”

tintelingen-kerstman-086-met-hms-logoVoor een bedrijf als Tintelingen is het prettig om samen te werken met een partner die snel kan schakelen tijdens piekmomenten. Dat is één van de redenen waarom de samenwerking met HMS al jaren goed verloopt: bij HMS denken we te allen tijde actief mee om de klantenservice voor iedere klant te optimaliseren.

Zo ook voor Tintelingen: tijdens en na de kerstperiode worden er moeiteloos extra agents getraind en ingezet om ervoor te zorgen dat al het telefoonverkeer kan worden opgevangen. Doordat alle medewerkers van HMS Customer Care minimaal op Hbo-niveau zijn opgeleid, kan iedereen binnen HMS snel schakelen. Ook nieuwe medewerkers maken zich de systemen en communicatierichtlijnen van Tintelingen snel eigen. Daarmee is HMS voorbereid op elke situatie.

Patrick Moreu, Managing Partner bij Tintelingen: “Het is voor ons erg fijn om tijdens het piekmoment rond Kerst te kunnen bouwen op een betrouwbare partner zoals HMS Contact Centers. HMS Contact Centers is voor ons hierin een partij die erg betrokken is en waar we met een goed gevoel de klantenservice aan uitbesteden.”

Petula, Commercieel Directeur bij HMS: “Wat wij zo prettig vinden aan de samenwerking met Tintelingen is dat we dezelfde visie delen: wat we doen, daar willen we de beste in zijn. We staan voor de volle 100% achter ons product en onze dienst, waardoor de samenwerking heel natuurlijk verloopt. Het belangrijkste is uiteindelijk natuurlijk toch dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Dat is bij Tintelingen en HMS zeker het geval.”

Nieuwsgierig naar alle mogelijkheden van Tintelingen? Neem dan zeker eens een kijkje op de website of neem contact op via 073 – 690 40 51.

Wij kijken alweer uit naar de feestdagen!