HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Blog

Baanbrekend B2B klantcontact – Ready, set, sell!

De eerste maand van 2017 is voorbij. Uw businessplan voor het komende jaar draait op volle toeren en uw accountmanagers duiken in de sales funnel om aan de slag te gaan met het converteren van warme leads. Maar dan blijkt dat de funnel nog lang niet voldoende gevuld is. Wat dan?

Klaar voor het nieuwe jaar: dit gaan we doen in 2017

Den Bosch werd overspoeld met toeristen voor de Jheronimus Bosch-tentoonstelling, Nijmegen stapte stevig door tijdens de honderdste editie van de Nijmeegse Vierdaagse en Amsterdam was dit jaar trotse host van het Europees Kampioenschap Atletiek.

Kansrijke klantenservice – viral verhalen

Telefonisch contact met de klantenservice blijft favoriet bij veel mensen. Maar inmiddels is hierin een verschuiving gaande, die geleid wordt door generatie Z: een tweetje, chatgesprekje of Facebookberichtje, alles moet mogelijk zijn.

Kansrijke klantenservice – spreek je talen

Wordt de markt in ons kikkerlandje jou te klein en ben je op zoek naar uitbreidingsmogelijkheden? Dan heb je er vast al eens aan gedacht om je producten of diensten over de grens aan te bieden.