De eerste maand van 2017 is voorbij. Uw businessplan voor het komende jaar draait op volle toeren en uw accountmanagers duiken in de sales funnel om aan de slag te gaan met het converteren van warme leads. Maar dan blijkt dat de funnel nog lang niet voldoende gevuld is. Wat dan?
Klaar voor het nieuwe jaar: dit gaan we doen in 2017
Den Bosch werd overspoeld met toeristen voor de Jheronimus Bosch-tentoonstelling, Nijmegen stapte stevig door tijdens de honderdste editie van de Nijmeegse Vierdaagse en Amsterdam was dit jaar trotse host van het Europees Kampioenschap Atletiek.
Van appeltaarten tot zeewiersalades: La Place is al bijna 30 jaar onverslaanbaar
Of het nou gaat om de koffiebonen, het broodje tonijnsalade of de verse sappen en smoothies, iedere Nederlander kan wel een product van La Place noemen waar hij fan van is.
Tintelingen en HMS werken samen aan een geslaagde Kerst
Het duurt nog even tot eind december, maar Tintelingen, marktleider in eigen keuze kerstpakketten, is alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de feestdagen.
Kansrijke klantenservice – viral verhalen
Telefonisch contact met de klantenservice blijft favoriet bij veel mensen. Maar inmiddels is hierin een verschuiving gaande, die geleid wordt door generatie Z: een tweetje, chatgesprekje of Facebookberichtje, alles moet mogelijk zijn.
Kansrijke klantenservice – spreek je talen
Wordt de markt in ons kikkerlandje jou te klein en ben je op zoek naar uitbreidingsmogelijkheden? Dan heb je er vast al eens aan gedacht om je producten of diensten over de grens aan te bieden.