HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

HMS als werkgever

Iedereen die bij ons werkt moet zich op zijn gemak voelen. Dat vinden wij belangrijk en niet zonder reden. Want als jij goed in je vel zit, lever je de beste prestaties.
Wij investeren veel om een optimale werksfeer te creëren. Als werknemer kun je daar ook je bijdrage aan leveren door gedreven te zijn om de beste prestatie neer te zetten. Maar ook door een flexibele houding aan te nemen. Wij doen dat zelf namelijk ook, bijvoorbeeld als het gaat om urenplanning.

Voordat je aan de slag gaat, krijg je eerst een training zodat je het werk direct goed kunt uitvoeren. Het blijft vervolgens niet bij die ene training: HMS biedt je continu trainingen en opleidingen aan, om jou steeds beter te maken in dit vak. De trainingen zijn gericht op het ontwikkelen van jouw kwaliteiten en vaardigheden. Wij hebben oog voor de persoonlijke kwaliteiten van onze medewerkers. Deze kennis passen we toe om het team van mensen te selecteren dat optimaal past bij het karakter van een specifiek project.

Alles wat we doen heeft als doel om onze opdrachtgever het beste resultaat te geven uit het contact met zijn klanten. En van deze klanten ambassadeurs te maken voor onze opdrachtgever. Dat kun je bereiken door informatie te geven of service te bieden, maar ook door een klagende klant goed te woord te staan. Jij levert zo direct een bijdrage aan het succes van onze opdrachtgevers.

HMS Contact Centers heeft alles goed gestructureerd en is een financieel gezond bedrijf dat al 25 jaar bestaat. Wij groeien elk jaar, de laatste jaren zelfs nog sneller dan voorheen. Dit succes hebben wij te danken aan onze medewerkers, die zich elke dag voor de volle 100% inzetten voor het succes van onze opdrachtgevers.