HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

7 redenen om bij HMS te werken

Overweeg je om te gaan werken in een callcenter en vind je het belangrijk om bij de juiste organisatie aan de slag te gaan? Wij geven je 7 redenen om bij ons te komen werken.

1. Kwaliteit staat centraal
Bij HMS willen we het steeds beter doen dan de rest. Daarom investeren we veel tijd in onze medewerkers, zodat iedereen het beste uit zichzelf haalt.

2. Er is een gezellige sfeer
Collega’s helpen elkaar graag. Als je gaat werken in een callcenter kom je op een gezellige, drukke werkvloer terecht. Tussen je gesprekken door kun je altijd terecht bij je collega’s of leidinggevende voor vragen en tips. Daarnaast werk je op een vloer waar alle leeftijden vertegenwoordigd zijn, van jong tot oud. Je werkt samen met studenten, moeders, senioren, kortom: gezellig van alles wat.

3. Je werkt aan resultaat
Jouw werk heeft direct effect op het resultaat van onze opdrachtgevers. We zeggen niet voor niets dat onze agents onze belangrijkste medewerkers zijn!

4. Je krijgt opleidingen en trainingen
Werken in een callcenter is een mooie uitdaging. Bij HMS zorgen we ervoor dat jij die optimaal voorbereid aan kunt gaan, met de juiste training en begeleiding. Je groeit in je kennis en je persoonlijke kwaliteiten. Mooi meegenomen dus!

5. Er zijn diverse doorgroeimogelijkheden
Je wordt uitgedaagd en blijft het beste in jezelf naar boven halen. Ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Bij HMS zien we dat graag. We gaan graag met je rond de tafel zitten om te kijken wat voor jou de mogelijkheden binnen ons bedrijf zijn.

6. Het werk is afwisselend
Je zet je eigen creativiteit in om het gewenste resultaat te behalen. Omdat je verschillende soorten campagnes belt, blijft je werk uitdagend en afwisselend.

7. HMS is een gezonde organisatie
We bestaan al 25 jaar en groeien nog steeds.

Ben jij enthousiast geworden over werken in een callcenter? Op dit moment hebben we bij HMS leuke vacatures! Bekijk ze hier, solliciteer direct en misschien vind jij bij ons wel jouw nieuwe baan.