HMS Contact Centers maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Over HMS

Uitblinker in de branche

HMS Contact Centers werkt vanuit verschillende specialisaties. We lopen als bedrijf voorop in nieuwe ontwikkelingen op het gebied van klantcontact. In 25 jaar zijn we uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in klantcontact. Niet de grootste, maar wel een specialist gericht op kwaliteit: we nemen de tijd om het in één keer goed te doen.

We werken voor een grote diversiteit aan opdrachtgevers. Dat doen we met veel inzet en plezier. Iedere klant heeft een eigen dynamiek en een eigen uitdaging, waarvoor wij steeds de juiste oplossing bieden.

HMS communiceert via verschillende kanalen met de klanten van onze opdrachtgevers. Wij zorgen ervoor dat de klant het idee heeft direct in contact te zijn met de opdrachtgever. Uiteraard is telefonisch contact belangrijk, maar ook via e-mail en social media. Zo creëren we een optimale klantbeleving en doen we het voor onze opdrachtgevers beter dan de rest.

HMS realiseert voor haar opdrachtgevers een beter resultaat uit klantcontact.

Onze kernwaarden

Verrassen: We doen wat we zeggen, en het liefst nog wat extra…
Kwaliteit: Om structureel de beste te zijn, doen we geen concessies aan kwaliteit
Transparantie: Onze lijnen zijn kort, we communiceren open en eerlijk
Passie: We zijn gedreven teamplayers en werken met enthousiasme voor de klant
Partnership: We trekken samen op om volwaardige partners in business te zijn
Ondernemerschap: We denken liever in kansen dan in problemen

Structuur binnen de HMS organisatie

HMS geeft de meest prettige en effectieve klantervaring. Dat realiseren we met de specialisaties die wij in huis hebben. HMS werkt met de volgende labels:

  • HMS Contact Centers
  • HMS Customer Care